Kącik literacki Dreaming Tusi #34

 Woda


Jestem jak woda - nieprzewidywalna
Czasem spokojna, przejrzysta
Zachęcam, by podejść do mnie bliżej.
Innym razem wzburzona, złośliwa
Krzyczę, żeby trzymać się z daleka.
Strudzonych kołyszę na falach spokojnego głosu.
Jak szalona uciekam przed tymi, co pragną zabawy.

Jestem jak woda
I może dlatego moje oczy zmieniają kolor zależnie od pogody.
Może przez to tylko dla niektórych lśnią blaskiem słońca i gwiazd
I ciemnieją tylko przy niektórych.

Jestem jak woda - czasami mnie nie ma, 
Gdy mnie potrzebujesz
Uciekam przez palce, jeśli nie chcę zostać złapana.
Nie daję się złożyć w żaden kształt.

Jestem jak woda - czuję to, gdy do niej wchodzę,
Gdy powoli pokonuję opór
I nie wiem, czy zdołam dopłynąć na drugi brzeg.


Dreaming Tusi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kącik literacki Dreaming Tusi #15

Kącik literacki Dreaming Tusi #9

Kącik literacki Dreaming Tusi #35